Saturday, December 29, 2012

اعتراض به ظلم و قتل و جنايت و تجاوز به زنان و دختران، در هندوستان و ايران


اعتراض به ظلم و قتل و جنايت و تجاوز به زنان و دختران، در هندوستان و ايران





اعتراض به ظلم و قتل و جنايت و تجاوز به زنان و دختران، در هندوستان و ايران 

این روزها در هندوستان هزاران هزار نفر به خیابانها آمدند تا اعتراض خود را نسبت به تجاوز دسته جمعی به یک دختر ۲۳ ساله هندی در یک اتوبوس در دهلی که روز گذشته به علت جراحات وارده جان باخت و همچنین دختر دیگری که در 13 نوامبر در شهر پنجاب توسط دو مرد که در راه رفتن به یک مراسم مذهبی بودند مورد تجاوز قرار گرفته اعلام کنند .

جای دارد در اینجا یادی از دو تن از عزیزانی که در رژیم ننگین اسلامی مورد تجاوز قرار گرفتند وبه قتل رسیدند بکنیم.

هر چند که تعداد و آمار تجاوزها و جنایات جمهوری ننگین اسلامی از حد آمارها گذشته است و نمی توان اسم این عزیزانی که قربانی آنان بوده اندو به قتل رسیده اند یا این خاطره ی تلخ آن را به دوش می کشند را به طور کامل بیان کرد.

اما دراینجا یاد آن عزیزان را گرامی می داریم و تا سرنگونی کامل جمهوری ننگین اسلامی از پای نخواهیم نشست.

یاد وخاطرشان گرامی باد




الناز بابا زاده - تجاوز توسط سه تن از نیروهای بسیج و قتل او توسط فرزند يكي از سرداران پاسدار


Fozoole Mahaleh فضول محله

تجاوز توسط سه تن از نیروهای بسیج و قتل او توسط فرزند يكي از سرداران پاسدار

الناز تیر ماه ٨٩ پس از اخطار یکی از نیروهای بسیج به بهانه ی بد حجابی، در منطقه ولیعصر تبریز که دستور توقف و به اصطلاح «اصلاح حجاب» وی را می دهد مورد تجاوز جنسی قرار میگیرد، این سه تن پس از ضرب و شتم وحشيانه و تعرض و تجاوز جنسی به اين دختر جوان 26 ساله وی را با شلیک گلوله به قتل می رسانند و جسد را در اطراف گورستان اماميه تبريز رها مي كنند….

پس از تحقیقات محلی که از سوی گزارشگر خبرگزاری هرانا صورت

گرفت، نهایتا در ختم الناز مشخص می شود که فرزند يكي از سرداران پاسدار ایشان را به قتل رسانده و انگيزه ی خود از تجاوز و قتل را مبارزه با بد حجابي و انجام فرمان خدا اعلام كرده است!

الناز ساكن كوي وليعصر تبريز بود. خانواده ایشان سال ٨٩ از مسببان حادثه شکایت کردند اما در طول این مدت سپاه تبريز تلاش کرد تا در پرونده ی این جنایت اعمال نفوذ كند….
پس از پیگیریهای مداوم خانواده و با پرداخت مبلغ ٢٥ میلیون تومان به دادستانی تبریز برای مجازات این افراد، خبر رسیده است که فرد مذکور در آستانه آزادی است….
در طی این مدت پدر و مادر و تنها خواهر الناز از سوی نهادهای دولتی تحت کنترل مداوم قرار داشته اند. لازم به ذکر است این حادثه سه هفته قبل از عروسی الناز به وقوع پیوست….

صدای خانواده الناز باشیم……
فرستنده: پفک نمکی
www.fozoolemahaleh.com
— with Morvarid Sahel.








No comments:

Post a Comment